Centrum Pomocy


Centrum Pomocy

Uwaga, ważny komunikat

Zamówienia złożone w okresie od 1.03.2020r. do 30.04.2020r. – zwrot/wymiana
Termin zwrotu towaru wynosi 90 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres:
– New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
– New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków
Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem.

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres:
New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów

Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący, natomiast w przypadku wymiany, nową parę wysyłamy na nasz koszt.

Realizacja zamówienia

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
Jak sprawdzić status zamówienia?
W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.

Zwroty i wymiany

Czy mogę dokonać wymiany butów zamówionych w sklepie online w jednym ze sklepów stacjonarnych?
W tym przypadku wymiana lub zwrot również powinny zostać przeprowadzone za pośrednictwem sklepu internetowego. Jeżeli posiadasz formularz wymiany, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o odsyłkę wymiany zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz wymiany inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
Gdzie znajdę formularz wymiany towaru?
Formularz jest dołączony do przesyłki. Można go również znaleźć w zakładce Regulamin. Na końcu regulaminu znajdują się pliki do pobrania, w tym wzór wymiany towaru.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Termin zwrotu towaru wynosi 90 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów

Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący, natomiast w przypadku wymiany, nową parę wysyłamy na nasz koszt.

Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?

Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.
Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zwrot powinien zostać zrealizowany zgodnie z instrukcją umieszczoną w formularzu dołączonym do zamówienia.

Termin zwrotu towaru wynosi 90 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów

Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący, natomiast w przypadku wymiany, nową parę wysyłamy na nasz koszt.

Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?

Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o wysyłkę zwrotu zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
Jak wymienić zakupiony towar?
Termin wymiany towaru wynosi 90 dni. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o wysyłkę zwrotu/wymiany zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz zwrotu inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
Na jaki adres należy kierować buty do wymiany?
Jeżeli posiadasz formularz wymiany, w którym wskazany jest adres: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Promyka 153, 05-800, Pruszków Prosimy o wysyłkę wymiany zgodnie z formularzem. Jeżeli posiadasz formularz wymiany inny, niż wskazany wyżej, prosimy o zaadresowanie paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
Jeżeli chcesz zwrócić/wymienić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów

Wysyłka

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym nbsklep.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?
Kupiony przez Konsumenta towar, dostarczany jest firmą kurierską tylko na obszarze Polski, na adres wskazany przez Klienta przy złożeniu zamówienia, jako adres dostawy.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki UPS?
Status przesyłki można sprawdzić pod tym linkiem: www.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&requester=ST
Ile wynosi koszt wysyłki?
Przy zamówieniu powyżej 150 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 15 zł.
Czy mogę zamówić produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym?
Towary zamówione w naszym sklepie internetowym wysyłamy tylko na adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu stacjonarnego.
Czy istnieje możliwość wysyłki opcją Paczkomat?
Niestety nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówienia są dostarczane przez firmę UPS na adres domowy lub firmowy na terenie Polski.

Reklamacje

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line nbsklep.pl są oczywiście oryginalne. Nasza firma jest oficjalnym polskim oddziałem New Balance.
Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?
Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis “Tabela rozmiarów”.
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 15% za zapisanie się do newslettera?
Rabat 15% obowiązuje na wszystkie produkty. Rabat liczony jest od pierwszej ceny detalicznej.
Jak złożyć zamówienie?
Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie www.nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również folder SPAM. Wiadomość ma tytuł: “Kupon rabatowy”.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

Rozumiem