Centrum Pomocy


Centrum Pomocy


Realizacja zamówienia

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
Jak sprawdzić status zamówienia?
W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.

Zwroty i wymiany

Czy mogę dokonać wymiany butów zamówionych w sklepie online w jednym ze sklepów stacjonarnych?
Nie ma możliwości dokonania wymiany w salonie stacjonarnym. Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu/wymiany na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu.
Gdzie znajdę formularz wymiany towaru?
Formularz zostanie dołączony do przesyłki oraz przesłany drogą mailową w dniu realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Ogólny wzór formularza dostępny jest w regulaminie
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.
Jak mogę dokonać zwrotu?
Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany oraz do przesyłki dołączyć uzupełniony formularz zwrotu.

Informujemy, że przesyłki odsyłane do zwrotu/wymiany przechodzą w magazynach trzydniową kwarantannę w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Czas realizacji wymiany może zostać wydłużony do 14 dni od daty odbioru paczki w magazynie.
Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?
Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.
Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
Nie ma możliwości dokonania zwrotu w salonie stacjonarnym. Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu.
Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?
Paczkę zwrotną należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Jak wymienić zakupiony towar?
Termin wymiany towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz. Koszt odesłania produktu na wymianę pokrywa kupujący, zaś w przypadku wymiany nową parę wysyłamy na nasz koszt.

Informujemy, że przesyłki odsyłane do zwrotu/wymiany przechodzą w magazynach trzydniową kwarantannę w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Czas realizacji wymiany może zostać wydłużony do 14 dni od daty odbioru paczki w magazynie.
Na jaki adres należy kierować buty do wymiany?
Paczkę z towarem na wymianę należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
Jeżeli chcesz zwrócić/wymienić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów

Wysyłka

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym nbsklep.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?
Zakupiony przez Konsumenta towar dostarczany jest firmą kurierską UPS/InPost wyłącznie na adres wskazany jako adres dostawy lub do wybranego Paczkomatu wyłącznie na terenie Polski.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki UPS?
Status przesyłki można sprawdzić pod tym linkiem: www.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&requester=ST/
Czy mogę zamówić produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym?
Towary zamówione w naszym sklepie internetowym wysyłamy tylko na adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu stacjonarnego.
Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki InPost?
Status przesyłki można sprawdzić pod tym linkiem: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Ile wynosi koszt wysyłki?
Przy zamówieniu produktów o wartości przekraczającej 150 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 15 zł (dostawa kurierem UPS) lub 10 zł (Paczkomat InPost).

Reklamacje

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line nbsklep.pl są oczywiście oryginalne. Nasza firma jest oficjalnym polskim oddziałem New Balance.
Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?
Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis “Tabela rozmiarów”.
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 15% za zapisanie się do newslettera?
Rabat 15% obowiązuje na wszystkie produkty. Rabat liczony jest od pierwszej ceny detalicznej.
Jak złożyć zamówienie?
Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie www.nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również folder SPAM. Wiadomość ma tytuł: “Kupon rabatowy”.

Korzystając z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich zapisywaniu.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o Polityce Cookies.

Rozumiem