Monika Stępień, Kierowniczka Salonu Outlet w Sosnowcu
Moja przygoda w New Balance trwa już 18 lat! Najpierw pracowałam jako Sprzedawca, a po
2 latach moje starania zostały dostrzeżone i awansowałam na stanowisko Kierowniczki
Salonu outletowego. W moim rozwoju bardzo pomogły szkolenia organizowane w firmie.
Nauczyłam się wielu nowych rzeczy i podniosłam kwalifikacje. Dzisiaj myślę, że dzięki
mojej otwartości na zmiany, zdobytej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu mogę dawać
z siebie 100%, aby wspierać firmę i pomagać osobom z mojego zespołu w rozwoju.
Katarzyna Michaluk, Kierowniczka Sklepu Wzorcowego w Warszawie
Pracę w New Balance rozpoczęłam w grudniu 2015 roku na stanowisku Kierowniczki Sklepu
Factory Annopol. Po dwóch latach awansowałam na Kierowniczkę Sklepu Wzorcowego w Galerii
Mokotów, następnie w Westfield Arkadia. Moja kariera w New Balance otworzyła przede
mną możliwość uczestniczenia w wielu ambitnych projektach, takich jak otwarcie nowego
sklepu czy wybór kolekcji. Już ponad 6 lat wspieram firmę w obszarach rekrutacji oraz
szkoleń kadry managerskiej w wewnętrznych strukturach. Moje motto życiowe to: „Sukces to
nie to, co masz, ale to, kim jesteś.” [Bo Bennet]
Anna Salamonowicz, Product Manager
Moja przygoda z New Balance rozpoczęła się w 2004 roku od pracy na stanowisku
Sprzedawcy. Szybko awansowałam na Kierowniczkę, a potem objęłam stanowisko Product Managera
działu Apparel. W kolejnych latach równolegle pełniłam też funkcję Managera Marketingu
i Produktu. To był dla mnie nowy i ekscytujący obszar do rozwoju! Praca
z produktem wymaga kreatywności i otwartości, nie ma miejsca na nudę. Przez 18 lat
pracy stworzyłam wspaniały team, który nawzajem inspiruje się do działania i wspólnie
realizuje nowe projekty. Jestem dumna z bycia częścią Rodziny NB i z faktu, że
w wielu kluczowych momentach miałam wpływ na kształtowanie marki w Polsce
i zagranicą. Determinacja oraz ciężka praca prowadzą nas do wyznaczonego celu!
Ewelina Adamuszek, Regionalna Kierowniczka Sprzedaży ds. Detalu
New Balance stanowi zawodową część mojego życia od września 2016 roku. Swoją karierę rozpoczęłam
jako Kierowniczka Sklepu New Balance w CH Galeria Katowicka. Po prawie dwóch latach wzięłam
udział w rekrutacji na stanowisko Kierowniczki Salonu Wzorcowego w innym Dystrykcie.
No i tu już poszło! 8 miesięcy intensywnej pracy pod okiem Kierownika Regionalnego
umożliwiło mi rozwinięcie skrzydeł, czego efektem był awans na obecne stanowisko. Obecnie
zarządzam Regionem i dbam o realizację planów sprzedażowych oraz ciągły rozwój naszych
pracowników.
Dawid Zyskowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej New Balance Poland
Swoją karierę z marką New Balance rozpocząłem w 2006 roku na stanowisku Sprzedawcy, czyli
zaraz po maturze i tuż przed początkiem pierwszych studiów. Bardzo dobrze pamiętam ten czas
– w końcu była to dla mnie pierwsza poważna praca. Po trzech miesiącach awansowałem na
Kierownika Sklepu, a po siedmiu latach otrzymałem propozycję objęcia stanowiska Dyrektora
Sprzedaży Detalicznej, którego zadaniem jest dbanie o rozwój sieci sklepów New Balance
w całej Polsce. Nie miałem wtedy żadnego doświadczenia – i może na szczęście! Nie
zdawałem sobie sprawy z ogromu wyzwania. Po prostu wierzyłem, że dam sobie radę.
Piotr Szymanko, Visual Merchandiser Manager
W 2016 roku zacząłem pracę w NB na stanowisku Sprzedawcy. Początkowo miała być to
praca tymczasowa, ale dobra atmosfera pracy i wspaniali ludzie spowodowali, że odnalazłem
się w Rodzinie New Balance. W 2017 roku wysłałem zgłoszenie na stanowisko VM. Proces
rekrutacyjny składał się z rozmów oraz zadań praktycznych. Musiałem przedstawić swoje
umiejętności i zaproponować rozwiązania, które wpłyną na wzrost sprzedaży oraz podkreślą
wizerunek New Balance. Udało się! W sierpniu 2017 rozpocząłem pracę jako Visual Merchandiser, w 2022
r. awansowałem na stanowisko Visual Merchandiser Manager.
Łukasz Warzybok, Manager ds. Kluczowych Klientów Hurtowych
Moja przygoda z firmą New Balance trwa od 2005r. Zaczynałem jako Sprzedawca w Sklepie,
gdzie awansowałem na Zastępcę Kierownika. Zdobyte doświadczenie oraz zaangażowanie i determinacja
w dążeniu do celu, dały mi szansę pracy jako Przedstawiciel Handlowy na terenie
Polski. Moja wytrwałość i praca zespołowa pozwoliły na kolejny awans na stanowisko
Menedżera ds. Kluczowych Klientów. To było największe wyzwanie, jednak wsparcie
otrzymane z Firmy pozwoliło mi zdobyć pewność siebie na tym polu i odnieść
kolejne sukcesy. Poznałem i pracuję ze wspaniałymi Ludźmi, a co najważniejsze:
po prostu lubię to, co robię.