Znajdź sklep New Balance Run Club
Darmowa dostawa od 150zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera
Niech Twoja kariera
nabierze rozpędu!
Dołącz do nas w New Balance
Znajdź pracę

Niech Twoja kariera
nabierze rozpędu!

Dołącz do nas w New Balance
Znajdź pracę
Co może Cię przekonać?
Interesująca
praca w przyjaznym
zespole
Kompleksowy onboarding i szkolenia dla Twojego rozwoju
Duża szansa
na awans
Umowa
o pracę
Prywatna
opieka medyczna
Odzież i obuwie
dla każdego
pracownika
Zniżki
pracownicze
Karta
Multisport
Znajdź pracę w New Balance!
Rozpocznij karierę w New Balance. Sprawdź, kogo aktualnie szukamy i aplikuj!

Zobacz oferty
Chcesz do nas dołączyć, ale nie widzisz interesujących Cię ofert pracy?
Nic straconego, już teraz wyślij swoje CV!
Wyślij CV

Zobacz, jak się pracuje w New Balance!

Monika Stępień, Kierowniczka Salonu Outlet w Sosnowcu
Moja przygoda w New Balance trwa już 18 lat! Najpierw pracowałam jako Sprzedawca, a po 2 latach moje starania zostały dostrzeżone i awansowałam na stanowisko Kierowniczki Salonu outletowego. W moim rozwoju bardzo pomogły szkolenia organizowane w firmie. Nauczyłam się wielu nowych rzeczy i podniosłam kwalifikacje. Dzisiaj myślę, że dzięki mojej otwartości na zmiany, zdobytej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu mogę dawać z siebie 100%, aby wspierać firmę i pomagać osobom z mojego zespołu w rozwoju.
Katarzyna Michaluk, Kierowniczka Sklepu Wzorcowego w Warszawie
Pracę w New Balance rozpoczęłam w grudniu 2015 roku na stanowisku Kierowniczki Sklepu Factory Annopol. Po dwóch latach awansowałam na Kierowniczkę Sklepu Wzorcowego w Galerii Mokotów, następnie w Westfield Arkadia. Moja kariera w New Balance otworzyła przede mną możliwość uczestniczenia w wielu ambitnych projektach, takich jak otwarcie nowego sklepu czy wybór kolekcji. Już ponad 6 lat wspieram firmę w obszarach rekrutacji oraz szkoleń kadry managerskiej w wewnętrznych strukturach. Moje motto życiowe to: „Sukces to nie to, co masz, ale to, kim jesteś.” [Bo Bennet]
Anna Salamonowicz, Product Manager
Moja przygoda z New Balance rozpoczęła się w 2004 roku od pracy na stanowisku Sprzedawcy. Szybko awansowałam na Kierowniczkę, a potem objęłam stanowisko Product Managera działu Apparel. W kolejnych latach równolegle pełniłam też funkcję Managera Marketingu i Produktu. To był dla mnie nowy i ekscytujący obszar do rozwoju! Praca z produktem wymaga kreatywności i otwartości, nie ma miejsca na nudę. Przez 18 lat pracy stworzyłam wspaniały team, który nawzajem inspiruje się do działania i wspólnie realizuje nowe projekty. Jestem dumna z bycia częścią Rodziny NB i z faktu, że w wielu kluczowych momentach miałam wpływ na kształtowanie marki w Polsce i zagranicą. Determinacja oraz ciężka praca prowadzą nas do wyznaczonego celu!
Ewelina Adamuszek, Regionalna Kierowniczka Sprzedaży ds. Detalu
New Balance stanowi zawodową część mojego życia od września 2016 roku. Swoją karierę rozpoczęłam jako Kierowniczka Sklepu New Balance w CH Galeria Katowicka. Po prawie dwóch latach wzięłam udział w rekrutacji na stanowisko Kierowniczki Salonu Wzorcowego w innym Dystrykcie. No i tu już poszło! 8 miesięcy intensywnej pracy pod okiem Kierownika Regionalnego umożliwiło mi rozwinięcie skrzydeł, czego efektem był awans na obecne stanowisko. Obecnie zarządzam Regionem i dbam o realizację planów sprzedażowych oraz ciągły rozwój naszych pracowników.
Dawid Zyskowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej New Balance Poland
Swoją karierę z marką New Balance rozpocząłem w 2006 roku na stanowisku Sprzedawcy, czyli zaraz po maturze i tuż przed początkiem pierwszych studiów. Bardzo dobrze pamiętam ten czas – w końcu była to dla mnie pierwsza poważna praca. Po trzech miesiącach awansowałem na Kierownika Sklepu, a po siedmiu latach otrzymałem propozycję objęcia stanowiska Dyrektora Sprzedaży Detalicznej, którego zadaniem jest dbanie o rozwój sieci sklepów New Balance w całej Polsce. Nie miałem wtedy żadnego doświadczenia – i może na szczęście! Nie zdawałem sobie sprawy z ogromu wyzwania. Po prostu wierzyłem, że dam sobie radę.
Piotr Szymanko, Visual Merchandiser Manager
W 2016 roku zacząłem pracę w NB na stanowisku Sprzedawcy. Początkowo miała być to praca tymczasowa, ale dobra atmosfera pracy i wspaniali ludzie spowodowali, że odnalazłem się w Rodzinie New Balance. W 2017 roku wysłałem zgłoszenie na stanowisko VM. Proces rekrutacyjny składał się z rozmów oraz zadań praktycznych. Musiałem przedstawić swoje umiejętności i zaproponować rozwiązania, które wpłyną na wzrost sprzedaży oraz podkreślą wizerunek New Balance. Udało się! W sierpniu 2017 rozpocząłem pracę jako Visual Merchandiser, w 2022 r. awansowałem na stanowisko Visual Merchandiser Manager.
Łukasz Warzybok, Manager ds. Kluczowych Klientów Hurtowych
Moja przygoda z firmą New Balance trwa od 2005r. Zaczynałem jako Sprzedawca w Sklepie, gdzie awansowałem na Zastępcę Kierownika. Zdobyte doświadczenie oraz zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu, dały mi szansę pracy jako Przedstawiciel Handlowy na terenie Polski. Moja wytrwałość i praca zespołowa pozwoliły na kolejny awans na stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. To było największe wyzwanie, jednak wsparcie otrzymane z Firmy pozwoliło mi zdobyć pewność siebie na tym polu i odnieść kolejne sukcesy. Poznałem i pracuję ze wspaniałymi Ludźmi, a co najważniejsze: po prostu lubię to, co robię.
W New Balance pomagamy sportowcom w ich dążeniu do doskonałości.
Niezależnie od tego, czy chodzi o wsparcie zawodowych biegaczy w ustanawianiu rekordów i zdobywaniu medali, czy aktywizowanie codziennych sportowców do przebiegnięcia pierwszego maratonu lub po prostu do zdrowszego stylu życia. Nasze produkty to idealne połączenie funkcjonalności i mody. To technologia, której potrzebujesz, i styl, jakiego oczekujesz. Nasi współpracownicy na całym świecie urzeczywistniają te wizje dzięki swoim wysokim umiejętnościom i kreatywności. Oferujemy najlepszy produkt na rynku i jednocześnie chcemy dawać z siebie więcej. Dlatego wierzymy w zapewnienie innym takich samych możliwości.