Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony ze swojego zakupu, możesz w terminie 30 dni od daty zakupu dokonać darmowego zwrotu/wymiany za pomocą usługi Paczkomat® InPost .
Staramy się przeprocesować każdy zwrot/wymianę tak szybko jak to możliwe. Maksymalny czas rozliczenia zwrotu lub wymiany wynosi 14 dni kalendarzowych.
Nie musisz informować naszego Działu Obsługi Klienta o zwrocie/wymianie – wszystkie informacje otrzymujemy bezpośrednio od przewoźnika.
By dokonać darmowego zwrotu korzystając z usługi Paczkomatu® InPost wykonaj następujące kroki:
Przejdź na stronę Szybkie Zwroty InPost i wygeneruj kod dla przesyłki korzystając z numeru zamówienia (nawet w przypadku podzielenia zamówienia na więcej niż jedną wysyłkę). Upewnij się, że Twoja paczka zmieści się w limitach gabarytowych (a jeśli jest większa, możesz wygenerować dwa lub więcej kodów zwrotu dla osobnych paczek). Kod otrzymasz w wiadomości mailowej oraz w aplikacji InPost Mobile, jeśli jesteś jej posiadaczem. Kod ma formę 10-cyfrowego kodu numerycznego lub kodu QR.
Zapakuj artykuły, które chcesz zwrócić – najlepiej korzystając z oryginalnego opakowania – i przygotuj paczkę do wysyłki pamiętając o jej odpowiednim zabezpieczeniu z zewnątrz. W paczce powinieneś umieścić uzupełniony formularz zwrotu/wymiany, który dołączamy do każdego zamówienia w formie papierowej i elektronicznej.
Znajdź swój najbliższy Paczkomat® InPost i wyślij nam artykuły, które zwracasz, korzystając z wygenerowanego kodu nadania. Wszelkie instrukcje otrzymasz na podany adres e-mail.
Gdy już otrzymamy paczkę zaczniemy procedurę zwrotu i poinformujemy Cię na wskazany w zamówieniu adres e-mail o jej zakończeniu. Zwrot/wymiana zostanie dokonana zgodnie z uzupełnionym przez Ciebie formularzem.
Uszkodzone przedmioty/niepoprawne zamówienie – jeśli chcesz zwrócić przedmioty uszkodzone w trakcie transportu, z defektem producenta lub niezgodne z zamówieniem, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami.
Jeśli potrzebujesz pomocy z nadaniem paczki dla Twojego zwrotu – skontaktuj się z nami za pomocą telefonu/e-maila/chatu
W celu złożenia reklamacji produktu z tytułu rękojmi postępuj zgodnie z regulaminem sklepu. Dodatkowe informacje dotyczące złożenia reklamacji znajdziesz w naszym centrum pomocy.
PAMIĘTAJ, że usługa darmowego zwrotu nie obejmuje reklamacji z tytułu rękojmi.
Zapakuj produkty w oryginalne opakowanie i przynieś do najbliższego sklepu New Balance.
Upewnij się, że posiadasz dowód zakupu oraz produkt spełnia warunki zwrotu.