Znajdź sklep New Balance Run Club
Darmowy zwrot - Darmowa dostawa od 150 zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera

Centrum Pomocy

Wyczyść

Realizacja zamówienia

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.

Jak sprawdzić status zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez czat/aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.

Jak mogę anulować zamówienie?

W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez czat/aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.

Chcę zmienić metodę płatności

W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez czat/aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.

Zwroty i wymiany

Jak mogę dokonać zwrotu?

Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Możesz tego dokonać korzystając z opcji darmowego nadania paczki przez InPost – więcej szczegołów znajdziesz TUTAJ. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Jak wymienić zakupiony towar?

Termin wymiany towaru wynosi 30 dni. Możesz tego dokonać korzystając z opcji darmowego nadania paczki przez InPost – więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupu. W obydwu przypadkach wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Czy mogę dokonać wymiany towaru zamówionego w sklepie online w jednym ze sklepów stacjonarnych?

Zwrotu w celu wymiany możesz dokonać korzystając z opcji darmowego nadania paczki przez InPost – więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupu. W obydwu przypadkach wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?

Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.

W jaki sposób otrzymam środki za zwrócony towar?

Środki zostaną zwrócone w taki sposób, w jaki opłaciłeś zamówienie lub na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/wymiany. Jeżeli zamówienie zostało opłacone przez PayPal, zwrot zostanie zlecony tym samym środkiem płatniczym.

Zapłaciłem/zapłaciłam za zamówienie przez serwis PayPo. Chcę zwrócić towar. Co powinienem/powinnam wpisać w formularzu zwrotu?

Jeżeli Konsument w formularzu zwrotu wyraźnie wskaże chęć zwrotu przez PayPo, New Balance zwraca środki bezpośrednio do serwisu i wówczas Konsument nie musi już samodzielnie rozliczać się z serwisem PayPo. W przypadku wskazania w formularzu swojego numeru rachunku, zwrot zostanie zlecony na podany rachunek i wówczas Konsument jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia swojej płatności z serwisem PayPo.

Kto pokrywa koszty zwrotu?

W przypadku skorzystania z opcji darmowego zwrotu InPost koszt odesłania produktu w celu zwrotu/wymiany pokrywa New Balance.

Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.

Niezależnie od tego, ile przesyłek otrzymałeś w ramach swojego zamówienia, zwrotu/wymiany możesz dokonać korzystając z opcji darmowego nadania paczki przez InPost – więcej szczegołów znajdziesz TUTAJ.

Gdzie znajdę formularz wymiany towaru?

Formularz zostanie dołączony do przesyłki oraz przesłany drogą mailową w dniu realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Ogólny wzór formularza dostępny jest w regulaminie

Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Istnieje możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupu. Zwrot/wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Wysyłka

Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki DPD?

Status przesyłki można sprawdzić tutaj: MONITORUJ PACZKĘ

Czy mogę zamówić produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym?

Towary zamówione w naszym sklepie internetowym wysyłamy tylko na adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu stacjonarnego.

Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki InPost?

Status przesyłki można sprawdzić tutaj: ŚLEDŹ PACZKĘ

Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?

Zakupiony przez Konsumenta towar dostarczany jest firmą kurierską DPD/InPost wyłącznie na adres wskazany jako adres dostawy lub do wybranego Paczkomatu wyłącznie na terenie Polski. Jeżeli jednak chcesz złożyć zamówienie z dostawą do Czech, Słowacji lub Węgier, zapraszamy do odwiedzenia naszych serwisów:   
NEWBALANCE.CZ
NEWBALANCE.SK
NEWBALANCE.HU

Ile wynosi koszt wysyłki?

Przy zamówieniu produktów o wartości przekraczającej 150 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 15 zł (dostawa kurierem DPD) lub 10 zł (Paczkomaty InPost/DPD PickUp). Możliwość darmowej dostawy można uzyskać po zapisaniu się do naszego programu lojalnościowego New Balance Club - więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?

Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym nbsklep.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.

Reklamacje

W jakim czasie mogę złożyć reklamację na produkt zakupiony on-line?

Wszystkie Towary zakupione w sklepie on-line podlegają 24-miesięcznej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny. Oznacza to, że od chwili otrzymania towaru, masz 24 miesiące na złożenie reklamacji z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację z tytułu rękojmi?

Aby złożyć reklamację z tytułu rękojmi, należy pobrać i wypełnić formularz reklamacji, dołączyć go do odsyłanego produktu wraz z dowodem zakupu (e-faktura) oraz odesłać na adres:

Dział Reklamacji
ul. Ciasna 10
35-232 Rzeszów.

Koszt nadania takiej przesyłki ponosi kupujący.
Reklamację można złożyć również osobiście w dowolnym salonie stacjonarnym New Balance. Do produktu należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu (e-faktura).

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line nbsklep.pl są oczywiście oryginalne. Nasza firma jest oficjalnym polskim oddziałem New Balance.

Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?

Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.

Jak złożyć zamówienie?

Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Czy można skorzystać z karty podarunkowej w sklepie internetowym?

Kartę podarunkową NB można wykorzystać jako środek płatniczy wyłącznie z naszych sklepach stacjonarnych. Lista naszych oficjalnych sklepów znajduje się TUTAJ.    

Jak mogę sprawdzić saldo I datę wygaśnięcia karty podarunkowej?

Informację o pozostałych na karcie podarunkowej środkach można sprawdzić wysyłając do nas maila na adres [email protected]. W treści maila powinien znaleźć się numer karty podarunkowej oraz imię i nazwisko posiadacza.

Jaki jest termin ważności karty podarunkowej?

Termin ważności karty podarunkowej upływa po 3 miesiąch od daty jej zakupu.

Czy karta podarunkowa to voucher?

Karta podarunkowa jest środkiem płatniczym, który można wykorzystać wyłącznie przy zakupach w sklepach stacjonarnych, zaś Vouchery to jedna z opcji płatności przy zakupach w sklepie internetowym nbsklep.pl 

Chcesz pracować w New Balance?

Sprawdź aktualne oferty pracy TUTAJ

Jak się mogę z Wami skontaktować?

Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 113 14 49, mailowo pod adresem [email protected] lub przez czat/Messenger.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?

Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis "Tabela rozmiarów".