Znajdź sklep New Balance Run Club
Darmowa dostawa od 150zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera

Centrum Pomocy

Wyczyść

Realizacja zamówienia

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.

Jak sprawdzić status zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.

Jak mogę anulować zamówienie?

W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.

Chcę zmienić metodę płatności

W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.

Zwroty i wymiany

Czy mogę dokonać wymiany butów zamówionych w sklepie online w jednym ze sklepów stacjonarnych?

Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu/wymiany na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot/wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?

Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.

W jaki sposób otrzymam środki za zwrócony towar?

Środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/wymiany. Jeżeli jednak zamówienie zostało opłacone przez PayPal, zwrot zostanie zlecony tym samym środkiem płatniczym.

Zapłaciłem/zapłaciłam za zamówienie przez serwis PayPo. Chcę zwrócić towar. Co powinienem/powinnam wpisać w formularzu zwrotu?

W przypadku wskazania w formularzu swojego numeru rachunku, zwrot zostanie zlecony na podany rachunek i wówczas Konsument jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia swojej płatności z serwisem PayPo. Jeżeli Konsument w formularzu zwrotu wyraźnie wskaże chęć zwrotu przez PayPo, New Balance zwraca środki bezpośrednio do serwisu i wówczas Konsument nie musi już samodzielnie rozliczać się z serwisem PayPo.

Chcę odesłać zamówienie do zwrotu, ale przewoźnik wymaga wprowadzenia numeru telefonu I adresu mailowego odbiorcy. Co powinienem/powinnam podać?

Nasze dane kontaktowe to:
e-mail: [email protected]
telefon:  22 113 14 49

Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.
Możliwość darmowego zwrotu można uzyskać po zapisaniu się do naszego programu lojalnościowego New Balance Club - więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ 

Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?

Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.

Na jaki adres należy kierować przesyłkę do wymiany?

Paczkę z towarem na wymianę należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.

Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?

Paczkę zwrotną należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.

Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.

Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.

Jeżeli chcesz zwrócić/wymienić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres
New Balance Poland Sp. z o.o.,
ul. Ciasna 10,
35-232 Rzeszów

Gdzie znajdę formularz wymiany towaru?

Formularz zostanie dołączony do przesyłki oraz przesłany drogą mailową w dniu realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Ogólny wzór formularza dostępny jest w regulaminie

Jak wymienić zakupiony towar?

Termin wymiany towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz. Koszt odesłania produktu na wymianę pokrywa kupujący, zaś w przypadku wymiany nowy towar wysyłamy na nasz koszt. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Istnieje możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. Zwrot/wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany oraz do przesyłki dołączyć uzupełniony formularz zwrotu. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.

Wysyłka

Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki DPD?

Status przesyłki można sprawdzić tutaj: MONITORUJ PACZKĘ

Czy mogę zamówić produkty z odbiorem w sklepie stacjonarnym?

Towary zamówione w naszym sklepie internetowym wysyłamy tylko na adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu stacjonarnego.

Gdzie mogę sprawdzić status przesyłki InPost?

Status przesyłki można sprawdzić tutaj: ŚLEDŹ PACZKĘ

Czy mogę zamówić produkty z dostawą za granicę?

Zakupiony przez Konsumenta towar dostarczany jest firmą kurierską DPD/InPost wyłącznie na adres wskazany jako adres dostawy lub do wybranego Paczkomatu wyłącznie na terenie Polski. Jeżeli jednak chcesz złożyć zamówienie z dostawą do Czech, Słowacji lub Węgier, zapraszamy do odwiedzenia naszych serwisów:   
NEWBALANCE.CZ
NEWBALANCE.SK
NEWBALANCE.HU

Ile wynosi koszt wysyłki?

Przy zamówieniu produktów o wartości przekraczającej 150 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 15 zł (dostawa kurierem DPD) lub 10 zł (Paczkomaty InPost). Możliwość darmowej dostawy można uzyskać po zapisaniu się do naszego programu lojalnościowego New Balance Club - więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ

Czy mogę odebrać zamówienie ze sklepu online osobiście w sklepie stacjonarnym?

Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym nbsklep.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.

Reklamacje

Czy wszystkie produkty w sklepie on-line są oryginalne?

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line nbsklep.pl są oczywiście oryginalne. Nasza firma jest oficjalnym polskim oddziałem New Balance.

Czy produkty zakupione w sklepie on-line posiadają gwarancję?

Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.

Pozostałe

W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?

Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.

Jak złożyć zamówienie?

Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Czy można skorzystać z karty podarunkowej w sklepie internetowym?

Kartę podarunkową NB można wykorzystać jako środek płatniczy wyłącznie z naszych sklepach stacjonarnych. Lista naszych oficjalnych sklepów znajduje się TUTAJ.    

Jak mogę sprawdzić saldo I datę wygaśnięcia karty podarunkowej?

Informację o pozostałych na karcie podarunkowej środkach można sprawdzić wysyłając do nas maila na adres [email protected]. W treści maila powinien znaleźć się numer karty podarunkowej oraz imię i nazwisko posiadacza.

Jaki jest termin ważności karty podarunkowej?

Termin ważności karty podarunkowej upływa po 3 miesiąch od daty jej zakupu.

Czy karta podarunkowa to voucher?

Karta podarunkowa jest środkiem płatniczym, który można wykorzystać wyłącznie przy zakupach w sklepach stacjonarnych, zaś Vouchery to jedna z opcji płatności przy zakupach w sklepie internetowym nbsklep.pl 

Chcesz pracować w New Balance?

Sprawdź aktualne oferty pracy TUTAJ

Jak się mogę z Wami skontaktować?

Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 113 14 49

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00

Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?

Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis "Tabela rozmiarów".