Realizacja zamówienia
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
↓
Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
Jak sprawdzić status zamówienia?
↓
W celu sprawdzenia statusu prosimy o
kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
Chcę zmienić metodę płatności.
↓
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Jak mogę anulować zamówienie?
↓
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.
Zwroty i wymiany
Czy mogę dokonać wymiany butów zamówionych w sklepie online w jednym ze sklepów stacjonarnych?
↓
Nie ma możliwości dokonania wymiany w salonie stacjonarnym. Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu/wymiany na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu.
Gdzie znajdę formularz wymiany towaru?
↓
Formularz zostanie dołączony do przesyłki oraz przesłany drogą mailową w dniu realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Ogólny wzór formularza dostępny jest w
regulaminie
Kto pokrywa koszty zwrotu?
↓
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący.
Jak mogę dokonać zwrotu?
↓
Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany oraz do przesyłki dołączyć uzupełniony formularz zwrotu.
Informujemy, że przesyłki odsyłane do zwrotu/wymiany przechodzą w magazynach trzydniową kwarantannę w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Czas realizacji wymiany może zostać wydłużony do 14 dni od daty odbioru paczki w magazynie.
Jaką firmą należy odesłać zwracany produkt?
↓
Wybór przewoźnika należy do Klienta. Informujemy, że nie obsługujemy jedynie paczkomatów.
Kiedy zostaną zwrócone pieniądze za zamówienie?
↓
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Czy zamówienie ze sklepu internetowego mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?
↓
Nie ma możliwości dokonania zwrotu w salonie stacjonarnym. Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu.
Na jaki adres wysłać towar, który chcę zwrócić?
↓
Paczkę zwrotną należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Jak wymienić zakupiony towar?
↓
Termin wymiany towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz.
Koszt odesłania produktu na wymianę pokrywa kupujący, zaś w przypadku wymiany nową parę wysyłamy na nasz koszt.
Informujemy, że przesyłki odsyłane do zwrotu/wymiany przechodzą w magazynach trzydniową kwarantannę w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Czas realizacji wymiany może zostać wydłużony do 14 dni od daty odbioru paczki w magazynie.
Na jaki adres należy kierować buty do wymiany?
↓
Paczkę z towarem na wymianę należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Posiadam formularze z różnymi adresami do wysyłki zwrotu/wymiany.
↓
Jeżeli chcesz zwrócić/wymienić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki zwrotnej na adres New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232, Rzeszów
Pozostałe
Gdzie znajdę tabelę rozmiarów?
↓
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis “Tabela rozmiarów”.
W jakiej walucie rozliczane jest zamówienie?
↓
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Jakie produkty objęte są rabatem 15% za zapisanie się do newslettera?
↓
Rabat 15% obowiązuje na wszystkie produkty. Rabat liczony jest od pierwszej ceny detalicznej.
Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie www.nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Gdzie znajdę kod z newslettera?
↓
Wiadomość z kodem rabatowym jest wysyłana automatycznie po zapisaniu się do newslettera. Prosimy sprawdzić skrzynkę pocztową, w tym również folder SPAM. Wiadomość ma tytuł: “Kupon rabatowy”.