Zamówienia realizujemy do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia, ale staramy się je realizować oczywiście w miarę możliwości, jak najszybciej. O wysyłce zamówienia poinformujemy Cię w osobnej wiadomości.
W celu sprawdzenia statusu prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Jednocześnie informujemy, że zamówienia realizujemy w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia/opłacenia zamówienia.
W sprawie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia samodzielnie po jego złożeniu.
W sprawie zmiany metody płatności prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy, telefoniczny lub przez aplikację Messenger. Niestety nie ma możliwości dokonania takiej zmiany samodzielnie po złożeniu zamówienia.
Towar powinien zostać odesłany wraz z formularzem zwrotu/wymiany na adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot/wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.
Zwroty realizujemy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez nasz magazyn. Gdy tylko zwrot środków zostanie zlecony na konto, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail.
Środki zostaną zwrócone na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/wymiany. Jeżeli jednak zamówienie zostało opłacone przez PayPal, zwrot zostanie zlecony tym samym środkiem płatniczym.
W przypadku wskazania w formularzu swojego numeru rachunku, zwrot zostanie zlecony na podany rachunek i wówczas Konsument jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia swojej płatności z serwisem PayPo. Jeżeli Konsument w formularzu zwrotu wyraźnie wskaże chęć zwrotu przez PayPo, New Balance zwraca środki bezpośrednio do serwisu i wówczas Konsument nie musi już samodzielnie rozliczać się z serwisem PayPo.
Nasze dane kontaktowe to:
e-mail:
[email protected]
telefon: 784 071 621
Koszt odesłania produktu zakupionego w sklepie on-line pokrywa kupujący. Istnieje również możliwość
pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem
zwrotu/wymiany. W
obydwu przypadkach zwrot potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New
Balance.
Możliwość
darmowego zwrotu można uzyskać po zapisaniu się do naszego programu lojalnościowego New Balance Club
- więcej
szczegółów znajdziesz TUTAJ
Paczkę z towarem na wymianę należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Paczkę zwrotną należy wysłać pod adres podany w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany.
Jeżeli chcesz zwrócić/wymienić więcej niż jeden towar, prosimy o zaadresowanie wspólnej paczki
zwrotnej na
adres
New Balance Poland Sp. z o.o.,
ul. Ciasna 10,
35-232 Rzeszów
Formularz zostanie dołączony do przesyłki oraz przesłany drogą mailową w dniu realizacji zamówienia na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Ogólny wzór formularza dostępny jest w regulaminie
Termin wymiany towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany. Do przesyłki należy dołączyć uzupełniony formularz. Koszt odesłania produktu na wymianę pokrywa kupujący, zaś w przypadku wymiany nowy towar wysyłamy na nasz koszt. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.
Istnieje możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. Zwrot/wymiana potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.
Termin zwrotu towaru wynosi 30 dni. Paczkę zwrotną należy zaadresować zgodnie z informacją podaną w lewym górnym rogu formularza zwrotu/wymiany oraz do przesyłki dołączyć uzupełniony formularz zwrotu. Istnieje również możliwość pozostawienia towaru w jednym z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. W obydwu przypadkach zwrot potrwa maksymalnie do 14 dni od daty doręczenia towaru do New Balance.
Status przesyłki można sprawdzić tutaj: MONITORUJ PACZKĘ
Towary zamówione w naszym sklepie internetowym wysyłamy tylko na adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia towaru do sklepu stacjonarnego.
Status przesyłki można sprawdzić tutaj: ŚLEDŹ PACZKĘ
Zakupiony przez Konsumenta towar dostarczany jest firmą kurierską DPD/InPost wyłącznie na adres
wskazany jako
adres dostawy lub do wybranego Paczkomatu wyłącznie na terenie Polski. Jeżeli jednak chcesz złożyć
zamówienie
z dostawą do Czech, Słowacji lub Węgier, zapraszamy do odwiedzenia naszych serwisów:
NEWBALANCE.CZ
NEWBALANCE.SK
NEWBALANCE.HU
Przy zamówieniu produktów o wartości przekraczającej 150 zł wysyłka jest darmowa. Poniżej tej kwoty koszt dostawy to 15 zł (dostawa kurierem DPD) lub 10 zł (Paczkomaty InPost). Możliwość darmowej dostawy można uzyskać po zapisaniu się do naszego programu lojalnościowego New Balance Club - więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ
Produkty dostępne w naszym sklepie internetowym nbsklep.pl wysyłamy tylko na wskazany w zamówieniu adres domowy lub firmowy na terenie Polski. Nie ma możliwości zamówienia produktów do sklepu stacjonarnego.
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie on-line nbsklep.pl są oczywiście oryginalne. Nasza firma jest oficjalnym polskim oddziałem New Balance.
Wszystkie Towary zakupione w Sklepie Internetowym podlegają dwuletniej rękojmi, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz Ustawą Kodeks Cywilny.
Wszystkie zamówienia złożone w naszym sklepie on-line rozliczane są w PLN.
Wszystkie aktualnie dostępne produkty można zamówić na naszej stronie nbsklep.pl. Przy wybranym produkcie należy kliknąć w czerwone pole “Dodaj do koszyka” i postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Kartę podarunkową NB można wykorzystać jako środek płatniczy wyłącznie z naszych sklepach stacjonarnych. Lista naszych oficjalnych sklepów znajduje się TUTAJ.
Informację o pozostałych na karcie podarunkowej środkach można sprawdzić wysyłając do nas maila na adres [email protected]. W treści maila powinien znaleźć się numer karty podarunkowej oraz imię i nazwisko posiadacza.
Termin ważności karty podarunkowej upływa po 3 miesiąch od daty jej zakupu.
Karta podarunkowa jest środkiem płatniczym, który można wykorzystać wyłącznie przy zakupach w sklepach stacjonarnych, zaś Vouchery to jedna z opcji płatności przy zakupach w sklepie internetowym nbsklep.pl
Sprawdź aktualne oferty pracy TUTAJ
Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 113 14 49
Infolinia czynna
jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00
Tabela rozmiarów dostępna jest przy każdym produkcie na naszej stronie. Aby przejść do tabeli wystarczy kliknąć w napis "Tabela rozmiarów".