Regulamin Programu Lojalnościowego „New Balance Club”
I. Definicje
Słownik pojęć użytych w niniejszym regulaminie:
1) Organizator Programu Lojalnościowego – oznacza spółkę pod firmą: New Balance Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ulicy Ciasnej 10 (35-232 Rzeszów), wpisana rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000717955, NIP: 5272838323, REGON: 369472032; numer rejestrowy BDO 000134786, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 08.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, adres poczty elektronicznej:
[email protected], numer telefonu: 17 858 10 19.
2) Regulamin – oznacza treść niniejszego regulaminu, która określa w szczególności warunki przystąpienia, uczestnictwa i rezygnacji z Programu Lojalnościowego, w tym prawa i obowiązki Organizatora Programu Lojalnościowego oraz Klienta Paragramu Lojalnościowego, a nadto w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
3) Aplikacja – oznacza oprogramowanie New Balance Club, udostępnione przez Organizatora, dostępne do pobrania w Google Play i AppStore, przeznaczone dla osób korzystających z urządzeń mobilnych, umożliwiające korzystanie z Programu Lojalnościowego.
4) Obszar Obowiązywania Programu Lojalnościowego – oznacza obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
5) Program Lojalnościowy – oznacza program lojalnościowy pod nazwą „New Balance Club” prowadzony przez Organizatora Programu Lojalnościowego, na Obszarze Obowiązywania Programu Lojalnościowego.
6) Klient Programu Lojalnościowego – oznacza każdą pełnoletnią osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała Rejestracji w Programie Lojalnościowym, z tym zastrzeżeniem, że musi być ona obywatelem polskim lub posiadać adres do doręczeń w Polsce. Osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych może być Klientem Programu Lojalnościowego za zgodą jej opiekuna prawnego.
7) Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, jak również osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego – tylko w przypadku i zakresie, gdy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi do takiej osoby znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy dotyczące konsumenta.
8) Rejestracja w Programie Lojalnościowym – oznacza wykonanie przez Klienta Programu Lojalnościowego działań określonych w Regulaminie, w szczególności wypełnienie i przesłanie Formularza Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu.
9) Formularz Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym – oznacza (1)formularz, będący częścią formularza Rejestracji w Sklepie Internetowym, który został uzupełniony w prawidłowe dane, zaakceptowany i wysłany przez osobę fizyczna określoną w definicji Klienta Programu Lojalnościowego, a który to formularz jest dostępny pod adresem strony internetowej: https://nbsklep.pl/customer/register oraz (2) formularz dostępny w Aplikacji, który został uzupełniony w prawidłowe dane, zaakceptowany i wysłany przez osobę fizyczna określoną w definicji Klienta Programu Lojalnościowego, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
10) Umowa – oznacza umowę zawartą pomiędzy Organizatorem Programu Lojalnościowego a Klientem Programu Lojalnościowego, której przedmiotem jest przystąpienie i udział w Programie Lojalnościowym, w oparciu o zaakceptowane w Regulaminie warunki.
11) Punkty Handlowe – oznacza sklepy stacjonarne Organizatora Programu Lojalnościowego, , wskazane w Załączniku 1 do Regulaminu, objęte Programem Lojalnościowym, w których Klient Programu Lojalnościowego będzie mógł korzystać ze wszystkich Benefitów oferowanych przez Organizatora Programu Lojalnościowego.
12) Pozostałe Punkty Handlowe – oznacza sklepy stacjonarne Organizatora Programu Lojalnościowego, wskazane w Załączniku 2 do Regulaminu, objęte Programem Lojalnościowym w ograniczonym zakresie, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, regulaminach odrębnych lub Warunkach Benefitu.
13) Sklep Internetowy/Serwis – oznacza: sklep internetowy pod domeną https://nbsklep.pl, prowadzony przez Organizatora Programu Lojalnościowego, w którym Klient Programu Lojalnościowego będzie mógł skorzystać z Benefitów, , a także w którym Klienci mogą zarejestrować Konto Klienta Sklepu Internetowego lub mają zarejestrowane Konto Klienta Sklepu Internetowego; regulamin Sklepu Internetowego dostępny jest pod adresem strony internetowej: https://nbsklep.pl/regulamin_new_balance.html.
14) RODO – oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr. 101, poz. 926 z późn. zm.).
15) Baza Danych – oznacza zbiór danych Klientów Programu Lojalnościowego przekazanych Organizatorowi Programu Lojalnościowego podczas procesu rejestracji (w tym zamieszczonych na Formularzu Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym), które zostały dobrowolnie i za zgodą Klienta Programu Lojalnościowego przekazane Organizatorowi Programu Lojalnościowego, jak również, które będą przetwarzane przez Organizatora Programu Lojalnościowego lub przez podmiot, któremu zostało powierzone przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami RODO.
16) Konto Programu Lojalnościowego – oznacza założone przez Klienta Programu Lojalnościowego konto, w ramach Konta Klienta w Sklepie Internetowym lub połączone z Kontem Klienta na zasadach opisanych w Regulaminie, za pośrednictwem którego Organizator Programu Lojalnościowego oferuje Klientom Programu Lojalnościowego Benefity, do którego dostęp jest możliwy za pośrednictwem strony internetowej: https://nbsklep.pl/dashboard/loyalty_card oraz w ramach Aplikacji.
17) Konto Klienta– oznacza konto założone przez Klienta Programu Lojalnościowego w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Serwisu.
18) Karta Wirtualna – niematerialny nośnik zawierający informacje o przyznanych Benefitach, posiadający unikalny numer EAN 13, uprawniający do korzystania z Programu Lojalnościowego, dostępny w Serwisie lub Aplikacji.
19) Towar – oznacza rzeczy ruchome dostępne w sprzedaży w Punktach Handlowych, Pozostałych Punktach Handlowych oraz Sklepie Internetowym, oferowane przez Organizatora Programu Lojalnościowego, przy nabyciu, których Klient Programu Lojalnościowego ma w szczególności możliwość skorzystania z przyznanych mu przez Organizatora Benefitów.
20) Okres Rozliczeniowy – oznacza okres ważności przyznanego Benefitu (np. kuponu lub rabatu), który zostanie szczegółowo określony w Warunkach Benefitu lub odrębnym regulaminie.
21) Benefity – wszelkie oferty, promocje, dodatkowe usługi, kupony, rabaty lub inne udogodnienia przyznane przez Organizatora Programu Lojalnościowego dla Klientów Programu Lojalnościowego, dostępne w ramach Konta Programu Lojalnościowego na podstawie
22) Rabat – każda forma obniżenia ceny detalicznej brutto Towaru przyznana dla Klienta Programu Lojalnościowego, na zasadach określonych w Regulaminie lub regulaminach odrębnych.
23) Warunki Benefitu – szczegółowe zasady określające rodzaj Benefitu, jego Okres Rozliczeniowy, a także inne warunki w zakresie możliwości jego realizacji.
II. Zasady ogólne
1. Celem Programu Lojalnościowego jest przyznanie świadczeń Klientom Programu Lojalnościowego na zasadach określonych w Regulaminie.
2. Program Lojalnościowy określa: (a) zasady pozyskiwania Benefitów przez Klientów Programu Lojalnościowego, którzy dokonali Rejestracji w Programie Lojalnościowym i posiadają Konto Programu Lojalnościowego, a następnie nabyli Towar w Punktach Handlowych, Pozostałych Punktach Handlowych lub w Sklepie Internetowym (b) zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego, (c) warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, w tym prawa i obowiązki Klienta Programu Lojalnościowego oraz Organizatora Programu Lojalnościowego, (d) korzyści oferowane Klientom Programu Lojalnościowego, takie jak Kupony, czy Rabaty.
3. W Programie Lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora Programu Lojalnościowego oraz osoby najbliższe dla pracowników Organizatora Programu Lojalnościowego, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 28 lipca 1983 r. o podatku od spadków i darowizn (Dz. U. 1983 Nr 45 poz. 207).
4. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
5. Korzystanie z Serwisu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez Klienta Programu Lojalnościowego minimalnych wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Organizator Programu Lojalnościowego, tj.:
1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
2) dostęp do poczty elektronicznej;
3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 20.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 11.0 i wyższej, Opera w wersji 40.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 50.0. i wyższej, Safari w wersji 6.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 40.0.0.0 i wyższej.
6. Korzystanie z pełnej funkcjonalności Aplikacji możliwe jest po spełnieniu przez Klienta Programu Lojalnościowego następujących warunków technicznych:
1) posiadanie sprawnego, włączonego i naładowanego Urządzenia mobilnego z najbardziej aktualnym systemem operacyjnym iOS lub Android;
2) połączenie z siecią Internet;
3) posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego Konta Programu Lojalnościowego;
4) zalogowanie do Konta Programu Lojalnościowego w uruchomionej Aplikacji.
7. Korzystanie z Urządzeń posiadających nieaktualne systemy operacyjne może wpłynąć na brak możliwości korzystania lub ograniczoną możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu lub Aplikacji.
8. Klient Programu Lojalnościowego jest wyłącznie odpowiedzialny za spełnienie warunków wskazanych w pkt 5 i 6 we własnym zakresie i na własny koszt.
9. Organizator Programu Lojalnościowego jest uprawniony jest do zawieszenia świadczenia dostępności Aplikacji, w tym Konta Programu Lojalnościowego, w związku i na czas niezbędny do przeprowadzenia prac konserwacyjnych lub mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych. Organizator Programu Lojalnościowego dołoży starań, aby wskazane prace odbywały się w sposób zapewniający możliwie najmniejszą uciążliwość dla Klienta. Klientowi Programu Lojalnościowego nie przysługuje roszczenie o zapewnienie stałej i bezawaryjnej dostępności Serwisu oraz Aplikacji.
10. Regulamin stanowi także regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu przepisu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2003 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2017.1219 ze zm.).
11. Organizator Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Serwisu oraz Aplikacji świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
1) udostępnienie Klientowi Programu Lojalnościowego w ramach Serwisu możliwości założenia i prowadzenia Konta Programu Lojalnościowego;
2) umożliwienie Klientowi Programu Lojalnościowego uzyskiwania informacji na temat przyznanych Benefitów, w tym Kuponów, Rabatów lub innych akcji;
3) umożliwienie Klientowi Programu Lojalnościowego skorzystania z przyznanych mu Benefitów;
4) udostępnienie na rzecz Klienta Programu Lojalnościowego, za jego wyraźną zgodą, bezpłatnych, informacji na temat Sklepu Internetowego, na podany przez Klienta Programu Lojalnościowego adres poczty elektronicznej.
12. Szczegółowa lista funkcjonalności dostępnych w Aplikacji została wskazana w ust. V niniejszego Regulaminu.
13. Korzystanie z Serwisu w jakikolwiek sposób jest równoznaczne z tym, że Klient zapoznał się i zaakceptował treść Regulaminu oraz że wyraża zgodę na jego treść.
14. Warunkiem korzystania z Aplikacji jest wyraźna akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności.
15. Informacje dotyczące Programu Lojalnościowego prezentowane w Serwisie lub Aplikacji, a także wszelkie informacje kierowane przez Organizatora Programu Lojalnościowego do potencjalnych Klientów Programu Lojalnościowego stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Ustawy kodeks cywilny, a nie ofertę w myśl przepisów ustawy kodeks cywilny, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
16. Wyłączne prawa do wszelkich elementów, w tym utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2017 poz. 880 z późn. zm.), udostępnianych przez Organizatora Programu Lojalnościowego, w szczególności prawa autorskie i prawa pokrewne, przysługują Organizatorowi Programu Lojalnościowego lub podmiotom, z którymi Organizator Programu Lojalnościowego zawarł odpowiednie umowy. Klient Programu Lojalnościowego jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu korzystania z korzyści, jakie daje Program Lojalnościowy, na terenie Rzeczpospolitej Polski przez czas trwania Umowy. Wykorzystywanie ww. treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
III. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym
1. Osoba, która chce przystąpić do Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Serwisu zobowiązana jest posiadać Konto Klienta w Sklepie Internetowym. Osoba, która chce przystąpić do Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Aplikacji może dokonać Rejestracji bez posiadania Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
2. Użytkownik, który posiada Konto Klienta w Sklepie Internetowym, może je połączyć z Kontem Programu Lojalnościowego założonym za pośrednictwem Aplikacji poprzez przypisanie numeru Karty Wirtualnej do Konta Klienta. Niedokonanie powyższych czynności, w przypadku chęci nabywania korzyści wynikających z Programu oraz zakupu Towarów w Sklepie Internetowym, skutkuje koniecznością każdorazowego podania w procesie składania zamówienia numeru Karty Wirtualnej.
3. W celu przystąpienia do Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Serwisu:
1) należy dokonać Rejestracji w Programie Lojalnościowym w drodze wypełnienia Formularza Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym dostępnego w panelu Rejestracji w Sklepie Internetowym albo
2) jeżeli osoba posiada już Konto Klienta w Sklepie Internetowym należy dokonać Rejestracji w Programie Lojalnościowym w drodze wypełnienia Formularza Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym dostępnego w panelu Konta Klienta w Sklepie Internetowym w zakładce „Karty lojalnościowe”,
w którym to panelu podaje się imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu oraz ustala się numer Pin do Karty Wirtualnej, jak również akceptuje się warunki Regulaminu Programu Lojalnościowego, a także wyraża się zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie niezbędnym do udziału w Programie Lojalnościowym. Formularz Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym stanowi ofertę zawarcia Umowy skierowaną przez Organizatora Programu Lojalnościowego do Klienta Programu Lojalnościowego. Po wypełnieniu Formularza Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym i złożeniu oświadczenia o akceptacji Regulaminu Programu Lojalnościowego oraz złożeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych w zakresie niezbędnym do udziału w Programie Lojalnościowym należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”, co spowoduje przesłanie Formularza Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym do Organizatora Programu Lojalnościowego i oznacza przyjęcie oferty Organizatora Programu Lojalnościowego, a w konsekwencji zawarcie Umowy. Na podany w formularzu adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację Konta Klienta Programu Lojalnościowego.
4. W celu dokonania Rejestracji do Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Aplikacji należy w pierwszej kolejności umieścić w Formularzu Uczestnictwa swój numer telefonu. Na podany numer zostanie przesłany jednorazowy kod sms, który należy wpisać w odpowiednim miejscu w Aplikacji, jak również podać swoje imię. Po ich podaniu Użytkownik będzie mógł dokonać akceptacji Regulaminu, zasad przetwarzania danych osobowych, a także wyrazić zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub sms. Po uzupełnieniu wszystkich danych Formularza przesyłamy go klikając przycisk „Zarejestruj się”, co oznacza przystąpienie do Programu.
5. Przy Rejestracji Klient Programu Lojalnościowego może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie Jego danych osobowych w celach przesyłania informacji i materiałów o charakterze marketingowym i promocyjnym dotyczących działalności Organizatora Programu Lojalnościowego oraz oferowanych przez niego Towarów lub usług (w tym bony urodzinowe, bonusy i inne dodatkowe upominki itp.), za pośrednictwem:
1) wiadomości elektronicznej e-mail;
2) wiadomości SMS lub MMS, a także innych podobnych technologii, np. RCS/SMS 2.0.;
3) powiadomień typu „Push” w Aplikacji.
6. Uczestnik Programu Lojalnościowego może mieć tylko jedno Konto Programu Lojalnościowego. W związku z powyższym Organizator Programu Lojalnościowego zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia kolejnego zgłoszenia od tej samej osoby.
7. Klient Programu Lojalnościowego zobowiązany jest do ustanowienia silnego hasła dostępu do Konta Programu Lojalnościowego, uwzględniającego aktualne standardy bezpieczeństwa i utrzymywania go w poufności, a w razie potrzeby, w szczególności wynikającej z podejrzenia utraty jego poufności, dokonania jego niezbędnej zmiany. Klient Programu Lojalnościowego zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Organizatora Programu Lojalnościowego o każdym nieautoryzowanym wykorzystaniu Konta Programu Lojalnościowego przez osoby trzecie.
8. Niedozwolone jest upoważnianie przez Klienta Programu Lojalnościowego osób trzecich do korzystania ze swojego Konta Programu Lojalnościowego, jak również do przenoszenia uprawnień wynikających z korzystania z Konta Programu Lojalnościowego na rzecz osób trzecich.
9. Usługa Konta Programu Lojalnościowego świadczona jest przez Organizatora Programu Lojalnościowego na rzecz Klienta Programu Lojalnościowego nieodpłatnie, przez czas nieoznaczony. Klient Programu Lojalnościowego w każdej chwili może zrezygnować z usługi Konta Klienta Programu Lojalnościowego bez podania przyczyny, kierując do Organizatora Programu Lojalnościowego żądanie usunięcia Konta Klienta Programu Lojalnościowego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
[email protected] lub pisemnie na adres: ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów lub poprzez wybór opcji „Usuń Konto” w ramach Aplikacji. Odinstalowanie Aplikacji z urządzenia mobilnego nie powoduje usunięcia Konta.
10. W przypadku zmian danych Klienta Programu Lojalnościowego, zobowiązany jest On niezwłocznie przekazać Organizatorowi Programu Lojalnościowego informację objęte takimi zmianami.
11. Klient Programu Lojalnościowego dokonuje logowania do swojego Konta Programu Lojalnościowego wyłącznie poprzez Konto Klienta w Sklepie Internetowym w Serwisie lub ramach Aplikacji.
12. Klient Programu Lojalnościowego po zalogowaniu się na Konto Programu Lojalnościowego będzie miał możliwość dokonywania zmian podanych danych oraz będzie mógł pozyskać informacje na temat przyznanych mu Benefitów.
13. Klient Programu Lojalnościowego jest uprawniony na podstawie Umowy do otrzymania Benefitów na swoim Koncie Programu Lojalnościowego i skorzystania z nich na zasadach przewidzianych w Regulaminie lub w regulaminach odrębnych.
14. Punty statusowe zgromadzone do dnia 09.03.2022 r. oraz wszelkie Benefity zgromadzone na ich podstawie mogą być wykorzystane przez okres 3 miesięcy od tej daty. Po dniu 09.03.2022 r. punkty statusowe nie mogą być dalej gromadzone. Więcej o punktach statusowych oraz sposobie ich naliczania przeczytasz w poprzedniej wersji regulaminu, dostępnej
tutaj.
15. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora Programu Lojalnościowego, że Benefit został przyznany Klientowi Programu Lojalnościowego w sposób nieważny, w wyniku błędu lub pomyłki, Organizator Programu Lojalnościowego będzie uprawniony do unieważnienia tak przyznanego Benefitu i usunięcia go z Konta Programu Lojalnościowego posiadanego przez takiego Klienta Programu Lojalnościowego, o czym Klient Programu Lojalnościowego zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail.
16. W przypadku, gdy Klient Programu Lojalnościowego: (i) dokona zwrotu Towaru zakupionego w Punkcie Handlowym lub w Pozostałym Punkcie Handlowym (o ile takie uprawnienie zostało mu przyznane przez Organizatora Programu Lojalnościowego lub przysługuje mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa) lub (ii) odstąpi od umowy sprzedaży Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym na podstawie przepisów obowiązującego prawa w szczególności na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, objętego Programem Lojalnościowym, za który otrzymał dany Benefit, to Benefit ten zostanie automatycznie usunięty (anulowany) przez Organizatora Programu Lojalnościowego z posiadanego przez Klienta Programu Lojalnościowego Konta Programu Lojalnościowego.
17. W przypadku, gdy Klientowi Programu Lojalnościowego nie został przyznany Benefit, który powinien zostać przyznany zgodnie z Regulaminem, regulaminem odrębnym lub Warunkami Benefitu może on zgłosić do Organizatora Programu Lojalnościowego stosowne zgłoszenie reklamacyjne. W tym celu Klient Programu Lojalnościowego powinien wysłać do Organizatora Programu Lojalnościowego zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail:
[email protected] lub listownie na adres: ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów zawierające informacje z punktu 16 zdanie drugie niniejszego działu wraz z dokumentem potwierdzającym nabycie Towarów objętych reklamacją albo wskazaniem innej podstawy przyznania Benefitu (np. odpowiedniego regulaminu opublikowanego przez Organizatora) lub informacją o numerze takiego dokumentu bądź numerze złożonego zamówienia w Sklepie Internetowym, bądź podanie okoliczności wykazujących błędne unieważnienie Benefitu. Reklamacja zostanie przez Organizatora Programu Lojalnościowego rozpoznana w terminie nie później niż 14 dni od dnia jej otrzymania.
18. Poza przypadkami określonymi w ust. 15 powyżej Klient Programu Lojalnościowego składa wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym, w tym w zakresie dotyczącym funkcjonowania Aplikacji, za pośrednictwem: (a) poczty tradycyjnej, na adres siedziby Organizatora Programu Lojalnościowego, lub (b) wiadomości e-mail:
[email protected]. Złożona reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta Programu Lojalnościowego oraz zwięzły opis okoliczności stanowiących podstawę zgłoszenia reklamacji. Reklamacja zostanie przez Organizatora Programu Lojalnościowego rozpoznana w terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
19. Organizator Programu Lojalnościowego ma prawo do:
1) czasowego zawieszenia lub trwałego usunięcia Konta Programu Lojalnościowego (wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym) w przypadku, gdy: (a) Klient Programu Lojalnościowego narusza istotne postanowienia Regulaminu, obowiązujących Klientów Programu Lojalnościowego regulaminów odrębnych lub Warunków Benefitu lub (b) dane przekazane przez Klienta Programu Lojalnościowego okazały się nieprawdziwe,
2) wypowiedzenia Klientowi Programu Lojalnościowego Umowy z zachowaniem 14 dni okresu wypowiedzenia (w przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego), z zachowaniem okresu na wykorzystanie przyznanych Klientowi Benefitów.
17. W przypadku usunięcia Konta Programu Lojalnościowego wszystkie benefity dostępne w ramach Konta wygasają i nie mogą być wykorzystane.
18. Klient Programu Lojalnościowego ma prawo w każdej chwili do rezygnacji z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym (wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym), co może uczynić poprzez wysłanie do Organizatora Programu Lojalnościowego oświadczenia w tym przedmiocie listownie na adres: ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów lub za pośrednictwem poczty e-mail:
[email protected] lub poprzez usunięcie Konta w Aplikacji poprzez wybór opcji „Usuń Konto”. Organizator Programu Lojalnościowego po otrzymaniu oświadczenia o chęci rezygnacji usunie Konto Programu Lojalnościowego Klienta Programu Lojalnościowego wraz z Benefitami. Wybór opcji „Usuń Konto” w Aplikacji powoduje natychmiastowe usunięcie Konta Klienta Programu Lojalnościowego wraz z Benefitami.
19. Konsumentowi przysługuje także prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem bezpośrednich kosztów złożenia oświadczenia o odstąpieniu), w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
20. W przypadku woli odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest przesłać do Organizatora Programu Lojalnościowego oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy pisemnie na adres: ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
[email protected]. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy, wystarczające jest wysłanie w tym terminie oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa.
21. Konsument w celu złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy może skorzystać z zamieszczonego przez Organizatora Programu Lojalnościowego pod adresem strony internetowej https://nbsklep.pl/new_balance_club_rezygnacja.html wzoru formularza odstąpienia (załącznik numer 3 do Regulaminu), z zastrzeżeniem, że skorzystanie z przedmiotowego wzoru nie stanowi warunku skutecznego odstąpienia od Umowy. W każdym przypadku Konsument powinien wskazać w oświadczeniu dane określone w zamieszczonym przez Organizatora Programu Lojalnościowego wzorze oświadczenia o odstąpieniu.
22. Korzystając z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest do poniesienia bezpośrednich kosztów wysłania oświadczenia do Organizatora Programu Lojalnościowego przez Internet lub listownie.
23. Organizator Programu Lojalnościowego po otrzymaniu od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (zgodnie z ust. 18 niniejszego działu), usunie Konto Programu Lojalnościowego Klienta Programu Lojalnościowego wraz z Benefitami.
IV. Zasady przyznania Benefitów i ich wykorzystanie
1. Organizator Programu Lojalnościowego może przyznawać Benefity wedle własnego uznania. Organizator Programu Lojalnościowego może wziąć pod uwagę poziom aktywności Klienta Programu Lojalnościowego w Sklepie Internetowym lub Punktach Handlowych, w tym w szczególności ilość lub częstotliwość dokonywanych przez niego zakupów, przy czym w żadnym wypadku Organizator Programu Lojalnościowego nie jest zobowiązany do przyznawania Benefitów, za wyjątkiem ust. 2.
2. Każdy Klient Programu Lojalnościowego z chwilą dokonania skutecznej Rejestracji i podania kompletnych danych jest uprawniony do otrzymania i korzystania następujących Benefitów:
1) Darmowych zwrotów, tj. bez ponoszenia przez Klienta Programu Lojalnościowego opłat za wysyłkę Towarów do Organizatora, jednak wyłącznie w przypadku skorzystania ze sposobów nadania przesyłki, wskazanych przez Organizatora- w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w Sklepie Internetowym;
2) Możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy zawartej w Sklepie Internetowym przez wydłużony okres 60 (sześćdziesięciu) dni;
3) Możliwości dokonywania zwrotów Towarów zakupionych w Punktach Handlowych przez wydłużony okres 60 (sześćdziesięciu) dni;
4) Darmowej dostawy Towarów bez względu na wartość dokonywanego zamówienia.
3. O przyznaniu nowego Benefitu, w tym Rabatu lub Kuponu, Klient Programu Lojalnościowego zostanie każdorazowo poinformowany w ramach powiadomienia na swoim Koncie Klienta Programu Lojalnościowego. Szczegółowe warunki wykorzystania Benefitu zostaną podane w Warunkach Benefitu lub w odrębnym regulaminie.
4. W celu skorzystania z Benefitu, Klient Programu Lojalnościowego przed nabyciem Towarów w Punktach Handlowych oraz Pozostałych Punktach Handlowych obowiązany jest poinformować przedstawiciela Organizatora Programu Lojalnościowego o tym, iż jest Klientem Programu Lojalnościowego, w tym poprzez okazanie Aplikacji.
5. Celem wykorzystania uzyskanego Benefitu, Klient Programu Lojalnościowego przed nabyciem Towaru informuje o chęci skorzystania z Benefitu pracownika Organizatora Programu Lojalnościowego. Pracownik Organizatora Programu Lojalnościowego na podstawie podanego przez Klienta Programu Lojalnościowego numeru telefonu weryfikuje w systemie rodzaj Benefitu i informuje o możliwości i sposobie jego wykorzystania. Klient Programu Lojalnościowego może również okazać pracownikowi Organizatora Programu Lojalnościowego przed zawarciem umowy sprzedaży Kartę Wirtualną dostępną w Aplikacji lub podać jej numer. Następnie pracownik Organizatora postąpi zgodnie z Warunkami Benefitu lub odpowiednim regulaminem, poza przypadkiem określonym w ust. 7 niniejszego działu.
6. Celem wykorzystania Benefitu w Sklepie Internetowym, Klient Programu Lojalnościowego, który jest zalogowany do swojego Konta Klienta w Sklepie Internetowym i doda Towar do koszyka, dokonuje wyboru danego Benefitu, a Benefit ten zostanie automatycznie zastosowany. Klient Programu Lojalnościowego, w przypadku braku posiadania Konta Klienta lub niedokonania połączenia go z Kontem Programu Lojalnościowego, musi przy zamówieniu w Sklepie Internetowym, podać numer swojej Karty Wirtualnej oraz kod wybranego Benefitu, który zostanie wówczas zastosowany do zamówienia.
7. Skorzystanie przez Klienta Programu Lojalnościowego z danego Benefitu otrzymanego na podstawie Programu Lojalnościowego jest wyłączone w zakresie Towarów objętych inną akcją/akcjami promocyjnymi, w szczególności w przypadku obniżenia ceny (przeceny) Towaru od pierwotnej ceny detalicznej brutto.
8. W ramach jednej transakcji Klient Programu Lojalnościowego może wykorzystać wyłącznie jeden Benefit.
9. Benefity zgromadzone na Koncie Programu Lojalnościowego są ważne przez Okres Rozliczeniowy, z uwzględnieniem zasad określonych w Regulaminie.
10. Benefity nie mogą być wymienione na gotówkę lub w inny sposób wykorzystane niż w sposób przewidziany w niniejszym Regulaminie, regulaminie odrębnym lub Warunkach Benefitu, jak również nie mogą być przekazane innemu Klientowi Programu Lojalnościowego.
11. Organizator Programu Lojalnościowego jest uprawniony do weryfikacji danych Klienta Programu Lojalnościowego w Bazie Danych podczas nabywania przez Niego Towarów w ramach Programu Lojalnościowego. Celem takiej weryfikacji jest potwierdzenie, że z Konta Programu Lojalnościowego korzysta Klient Programu Lojalnościowego.
12. Organizator Programu Lojalnościowego jest uprawniony do czasowego lub stałego wyłączenia niektórych Punktów Handlowych lub Pozostałych Punktów Handlowych z udziału w Programie Lojalnościowym, o czym Klient Programu Lojalnościowego zostanie poinformowany, co jest warunkiem niezbędnym, pod względem skuteczności.
13. Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia jego opublikowania przez czas nieokreślony. Organizator Programu Lojalnościowego ma prawo zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego w każdym czasie, po powiadomieniu Klienta Programu Lojalnościowego z zachowaniem 14 dni okresu wypowiedzenia od ogłoszenia zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego. Fakt zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego zastanie ogłoszony na stronie internetowej Organizatora Programu Lojalnościowego https://nbsklep.pl/new_balance_club_info.html, jak również informacja w tym przedmiocie zostanie przekazana do wszystkich Klientów Programu Lojalnościowego. Od dnia poinformowania Klienta Programu Lojalnościowego będzie On uprawniony w terminie 14 dni kalendarzowych od takiego powiadomienia, lecz nie później niż 3 (trzech) miesięcy od dnia wysłania przez Organizatora Programu Lojalnościowego powiadomienia do wykorzystania Benefitów, zgodnie z warunkami Regulaminu lub regulaminów odrębnych.
14. Organizator Programu Lojalnościowego będzie kierować do Klienta Programu Lojalnościowego wszelkie informacje i powiadomienia za pośrednictwem wiadomości e-mail, na adres takiej poczty wskazany przez Klienta Programu Lojalnościowego w Formularzu Uczestnictwa w Programie Lojalnościowym i w Bazie Danych lub jako wiadomość tekstową (sms) na numer telefonu komórkowego podany w Bazie Danych lub za pośrednictwem powiadomień typu „push” w Aplikacji.
15. Zawiadomienia do Organizatora Programu Lojalnościowego mogą być przesyłane w następujący sposób: pocztą (listem poleconym) na adres podany na wstępie Regulaminu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail:
[email protected]
16. Organizator Programu Lojalnościowego zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu z następujących ważnych przyczyn i w zakresie do tego niezbędnym wynikającym z ważnej przyczyny uzasadniającej zmianę: (i) zmiany przepisów prawa lub wydania orzeczenia sądów, decyzji, rekomendacji lub zalecenia właściwych w danym zakresie urzędów lub organów, wymagających odpowiedniej zmiany Regulaminu; lub (ii) konieczności zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Programu Lojalnościowego i zapobiegania nadużyciom; lub (iii) zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Organizatora Programu Lojalnościowego dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem; lub (iv) konieczności ochrony uzasadnionych interesów Klientów Programu Lojalnościowego; lub (v) wprowadzenia nowych lub rozszerzania istniejących funkcjonalności Programu Lojalnościowego; lub (vi) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi; lub (vii) możliwości zaoferowania Klientom Programu Lojalnościowego korzystniejszych warunków uczestnictwa.
17. Zmiana Regulaminu Programu Lojalnościowego jest możliwa wyłącznie w sposób umożliwiający Klientom Programu Lojalnościowego uprzednie zapoznanie się i wyrażenie zgody albo rezygnację z dalszego korzystania z usług.
18. Organizator Programu Lojalnościowego publikuje zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego na stronie Sklepu Internetowego tj. https://nbsklep.pl/new_balance_club_info.html, w Aplikacji oraz w siedzibie Organizatora Programu Lojalnościowego i poinformuje Klientów Programu Lojalnościowego o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez Klienta Programu Lojalnościowego adres e-mail lub numer telefonu, co zostanie uznane przez strony Umowy za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient Programu Lojalnościowego mógł zapoznać się z jej treścią. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu Programu Lojalnościowego.
19. Klient Programu Lojalnościowego ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu. Klient Programu Lojalnościowego w celu złożenia skutecznego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy może skorzystać z zamieszczonego przez Organizatora Programu Lojalnościowego pod adresem strony internetowej https://nbsklep.pl/new_balance_club_rezygnacja.html wzoru formularza wypowiedzenia (załącznik numer 4 do Regulaminu), z zastrzeżeniem, że skorzystanie z przedmiotowego wzoru nie stanowi warunku skutecznego wypowiedzenia Umowy. W każdym przypadku Klient Programu Lojalnościowego powinien wskazać w oświadczeniu dane określone w zamieszczonym przez Organizatora Programu Lojalnościowego wzorze oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy. Niezwłocznie po złożeniu przez Klienta Programu Lojalnościowego oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, anulowane zostaną Benefity zgromadzone przez Klienta Programu Lojalnościowego i niewykorzystane do czasu rezygnacji, a Konto Klienta Programu Lojalnościowego usunięte.
20. W zakresie Benefitów przyznanych na podstawie Regulaminu Programu Lojalnościowego, który uległ zmianie, będzie miał w odpowiednim zakresie zastosowanie Regulamin Programu Lojalnościowego przed jego zmianą. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawa Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.
21. Regulamin nie wyłącza, ani nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
22. Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym: https://nbsklep.pl/new_balance_club_regulamin oraz w siedzibie Organizatora Programu Lojalnościowego w sposób umożliwiający w każdym czasie jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. W szczególności Regulamin zostanie wysłany Klientowi Programu Lojalnościowego po zawarciu Umowy oraz można pobrać go w formacie PDF i zarchiwizować, jak również wydrukować lub zapisać, używając zwykłych funkcji przeglądarki internetowej.
V. Zasady korzystania z Aplikacji
1. Aplikację można pobrać bezpłatnie korzystając ze sklepów Google Play oraz App Store.
2. Każdorazowe logowanie do Aplikacji przebiega w ten sposób, że Klient Programu Lojalnościowego wpisuje swój numer telefonu, na który otrzymuje wiadomość z jednorazowym kodem sms, który musi następnie wprowadzić do Aplikacji.
3. W ramach Aplikacji Klient Programu Lojalnościowego ma dostęp do następujących funkcjonalności:
1) Historia Transakcji;
2) Dostęp do Karty Wirtualnej;
3) Dane osobowe Klienta wraz z możliwością ich edycji;
4) Ustawienia powiadomień (typu „Push”, e-mail oraz Sms);
5) Zmiana hasła;
6) Wylogowanie;
7) Usunięcie Konta;
8) Mapa lokalizacji Punktu Handlowego wraz z możliwością uruchomienia nawigacji;
9) Dostęp do Regulaminu Programu Lojalnościowego oraz Polityki prywatności.
4. Wszelkie usługi świadczone przez Organizatora Programu Lojalnościowego na rzecz Klienta Programu Lojalnościowego za pośrednictwem Aplikacji mają charakter nieodpłatny. Organizator Programu Lojalnościowego zastrzega sobie jednak prawo do wprowadzenia odpłatności za poszczególne usługi lub funkcjonalności Aplikacji, przy czym każda opłata zostanie wprowadzona z odpowiednim wyprzedzeniem w trybie przewidzianym dla zmian niniejszej Umowy, wskazanym w ust. IV pkt 17 Regulaminu.
5. Klient Programu Lojalnościowego zobowiązany jest korzystać z Aplikacji w sposób zgodny z jej przeznaczeniem oraz funkcjonalnością.
6. W celu skorzystania z funkcjonalności Mapy lokalizacji Punktu Handlowego oraz nawigacji Klient Programu Lojalnościowego musi wyrazić zgodę na udostępnienie Aplikacji swojej lokalizacji. Brak wyrażenia zgody uniemożliwi korzystanie ze wskazanej funkcjonalności. Dane o lokalizacji nie są przechowywane w Aplikacji ani wykorzystywane przez Organizatora Programu Lojalnościowe w żadnym innym celu niż wskazany powyżej.
7. Klient Programu Lojalnościowego zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego, mając także na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, godności oraz praw własności intelektualnej osób trzecich. Klienta Programu Lojalnościowego obowiązuje bezwzględny i nieograniczony w czasie i miejscu zakaz dostarczania jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
8. Naruszenie zobowiązania, o którym mowa w ust. 5 może być podstawą do zawieszenia lub trwałego usunięcia Konta Programu Lojalnościowego, o którym mowa w ust. III pkt. 18 lit. a.
VI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do takich procedur tj. możliwości skierowania sprawy za zgodą obu stron umowy do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Konsument uprawniony jest więc do zwrócenia się w szczególności:
a) do Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoracie Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie ewentualnego sporu wynikłego z zawartej z Organizatorem Programu Lojalnościowego Umowy sprzedaży (przykładowo: https://www.wiih.rzeszow.pl/11701/11701/),
b) do jednego z Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia ewentualnego sporu między Konsumentem, a Organizatorem Programu Lojalnościowego (przykładowo: https://www.wiih.rzeszow.pl/26810/26810/).
2. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w przedmiocie rozstrzygnięcia ewentualnego sporu między Klientem Programu Lojalnościowego, a Organizatorem Programu Lojalnościowego, korzystając także z bezpłatnej pomocy z Powiatowych (Miejskich) Rzeczników Konsumentów (przykładowo: http://www.rzeszow.pl/mieszkancy/biuro-ochrony-konsumentow) lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, w tym m.in. Federacja Konsumentów (patrz: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/).
3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
VII. Postanowienia końcowe
1. Pełna treść Regulaminu dostępna jest pod adresem internetowym https://nbsklep.pl/new_balance_club_regulamin oraz w odpowiedniej zakładce w Aplikacji. Wersje archiwalne Regulaminów dostępne są pod adresem https://nbsklep.pl/archiwalny_regulamin_nb_club
2. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów Programu Lojalnościowego reguluje Polityka Prywatności dostępna pod adresem internetowym https://nbsklep.pl/new_balance_club_polityka_prywatnosci oraz w odpowiedniej zakładce w Aplikacji.
3. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz prowadzenia i uczestnictwa w Programie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Klienta Programu Lojalnościowego będącego konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Organizatorem Programu Lojalnościowego, a Klienta Programu Lojalnościowego, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku prawa wyboru.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.03.2022 .r.
Załącznik numer 1 do Regulaminu programu lojalnościowego „New Balance Club”
Wykaz sklepów stacjonarnych Organizatora Programu Lojalnościowego: https://nbsklep.pl/punkty_handlowe.html
Załącznik numer 2 do Regulaminu programu lojalnościowego „New Balance Club”
Wykaz Pozostałych Punktów Handlowych Organizatora Programu Lojalnościowego: https://nbsklep.pl/pozostale_punkty_handlowe.html
Załącznik numer 3 do Regulaminu programu lojalnościowego „New Balance Club”
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: New Balance Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie ul. Ciasna 10 35-232 Rzeszów
- Ja _________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy programu lojalnościowego New Balance Club.
- Data zawarcia umowy: _________________
- Imię i nazwisko Konsumenta: ___________________
- Adres Konsumenta: ___________________________
- Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ______
- Data: ________________
Załącznik numer 4 do Regulaminu programu lojalnościowego „New Balance Club”
Wzór oświadczenia o wypowiedzeniu umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci wypowiedzenia umowy)
- Adresat: New Balance Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie ul. Ciasna 10 35-232 Rzeszów
- Ja _______________________ niniejszym wypowiadam umowę programu lojalnościowego New Balance Club.
- Data zawarcia umowy: _________________
- Imię i nazwisko Klienta Programu Lojalnościowego: ___________________
- Adres Klienta Programu Lojalnościowego: ___________________________
- Podpis Klienta Programu Lojalnościowego (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ______
- Data: ________________
Archiwalny regulamin obowiązujący do dnia 09.03.2022 r. znajduje się na stronie https://nbsklep.pl/archiwalny_regulamin_nb_club