Znajdź sklep New Balance Run Club
Darmowa dostawa od 150zł Szczegóły
Zapisz się do newslettera
Polityka prywatności New Balance Club 1. Oświadczenie: Niniejszy dokument zawiera wszelkie wymagane prawem informacje w zakresie przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych w związku z realizacją Programu Lojalnościowego New Balance Club. Wszelkie dane pochodzące od Państwa gromadzone są w oparciu o dobrowolne ich podanie. W związku z korzystaniem z Serwisu lub Aplikacji, w celu rejestracji do programu lojalnościowego, założenia Konta, złożenia reklamacji lub zapytania oraz komunikacji marketingowej, prosimy Państwa, korzystając z formularzy rejestracyjnych i kontaktowych, o podanie danych osobowych. W trakcie rejestracji informujemy Państwa, o tym które dane (wymienione w formularzu rejestracyjnym) są niezbędne do realizacji usług oraz wskazujemy, które dane w formularzu są danymi dodatkowymi, nie wpływającymi na wstrzymanie procesu rejestracji. Dodatkowo, możemy gromadzić dane pochodzące z informacji uzyskiwanych bez angażowania Państwa podczas korzystania z Aplikacji – wśród nich mogą być: adres IP, odsyłacz, rodzaj systemu operacyjnego, z którego Państwo korzystają, w celu doraźnej obsługi zgłoszeń serwisowych oraz do odkładania informacji o logowaniach. Naszym celem jest umożliwienie Państwu bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nas usług. Dlatego prosimy Państwa o staranne zapoznanie się z poniższym podsumowaniem, informującym, w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane. Mogą mieć Państwo pewność, że Państwa dane będą przetwarzane w sposób przejrzysty i uczciwy, oraz że dołożymy wszelkich starań, aby Państwa dane były traktowane z zachowaniem ostrożności i odpowiedzialnie. Zbieramy i przetwarzamy Państwa dane osobowe jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny dla należytego świadczenia usług, prezentowanych przez nas treści. Bezpieczeństwo Państwa danych osobowych ma u nas wysoki priorytet. Dlatego podejmujemy środki techniczne i organizacyjne dla zapewnienia ochrony przechowywanych przez nas Państwa danych, w celu skutecznego zapobiegania ich utracie i niewłaściwemu wykorzystaniu przez osoby trzecie. Nasi pracownicy zajmujący się przetwarzaniem danych osobowych związani są w szczególności zobowiązaniem zapewnienia poufności i muszą go przestrzegać. Państwa dane osobowe są chronione poprzez zapewnienie przesyłania ich w formie zaszyfrowanej; na przykład przy komunikacji z Państwa przeglądarką internetową posługujemy się SSL (Secure Sockets Layer). Na Państwa przeglądarce wyświetli się symbol przedstawiający kłódkę, abyś widział(a), kiedy ustanowione zostało połączenie SSL. W celu zapewnienia ochrony Państwa danych przez cały czas środki bezpieczeństwa technicznego podlegają regularnym przeglądom i w miarę potrzeb są dostosowywane do nowych standardów technologicznych. Zasady te odnoszą się również do firm, którym zlecamy przetwarzanie i wykorzystanie danych zgodnie z naszymi instrukcjami. Pragniemy zaznaczyć, że nie użyczamy zgromadzonych danych osobowych innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za Państwa wyraźną zgodą lub na Państwa życzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez innych użytkowników przepisów prawa. Udostępnienie lub powierzenie Państwa danych osobowych może nastąpić na zasadach opisanych w niniejszej Polityce Prywatności, tylko i wyłącznie naszym Zaufanym Partnerom, w zakresie niezbędnym do wykonania wiążących nas z Zaufanymi Partnerami umowami, w związku z realizacją danej usługi. 2. Administrator: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesów związanych z prowadzeniem Programu Lojalnościowego jest spółka Organizator Programu Lojalnościowego tj. New Balance Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ulicy Ciasnej 10 (35-232 Rzeszów), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000717955, NIP: 5272838323, REGON: 369472032, numer rejestrowy BDO 000134786, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8.03.2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 3. Cele Przetwarzania danych osobowych: Administrator przetwarza dane osobowe Klientów Programu Lojalnościowego: a. w celu zawarcia i wykonania umowy zawartej z Klientem Programu Lojalnościowego, b. w celu archiwalnym, dochodzenia praw i roszczeń, obrony przed roszczeniami (podstawa –prawnie uzasadniony interes Organizatora Programu Lojalnościowego); c. w celach realizacji działań posprzedażowych polegających na analizie i badaniu satysfakcji klienta, zainteresowania sprzedawanymi przez nas markami i produktami i naszymi usługami (podstawa – prawnie uzasadniony interes Organizatora Programu Lojalnościowego); d. w celach analitycznych i statystycznych – lepszego doboru produktów i usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o trendach panujących wśród klientów (podstawa –prawnie uzasadniony interes Organizatora Programu Lojalnościowego); e. w celach zapewnienia bezpieczeństwa usług, które świadczymy drogą elektroniczną, przeciwdziałania oszustwom (podstawa –prawnie uzasadniony interes Organizatora Programu Lojalnościowego); f. by prowadzić spersonalizowane działania marketingowe z zakresu marketingu bezpośredniego, dotyczącego działalności Organizatora Programu Lojalnościowego oraz oferowanych przez niego produktów i usług (podstawa –prawnie uzasadniony interes Organizatora Programu Lojalnościowego). 4. Zgody marketingowe: W przypadku wyrażenia przez Klienta Programu Lojalnościowego dobrowolnej zgody, Organizator Programu Lojalnościowego będzie mógł przetwarzać dane osobowe Klienta Programu Lojalnościowego w celu przesyłania Klientowi Programu Lojalnościowego informacji i materiałów o charakterze marketingowym i promocyjnym dotyczących działalności Organizatora Programu Lojalnościowego oraz oferowanych przez niego Towarów lub usług (w tym bony urodzinowe, bonusy i inne dodatkowe upominki), za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS/MMS, a także innych podobnych technologii, np. RCS/SMS 2.0 lub za pośrednictwem powiadomień typu „Push” w Aplikacji. 5. Podstawa przetwarzania danych osobowych: Wszystkie podejmowane przez Administratora czynności przetwarzania podejmowane są w oparciu o ważną podstawę prawną. Podstawą prawną przetwarzania danych Klienta Programu Lojalnościowego jest: a) zgoda Klienta Programu Lojalnościowego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), b) zawarcie i realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), c) wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), d) uzasadniony interes prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 6. Sprzeciw: W każdej chwili Klient Programu Lojalnościowego ma prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec podejmowanych przez Administratora procesów przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie uprawniony do dalszego przetwarzania danych wyłącznie w sytuacji wykazania istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności przysługujących osobie, której dane dotyczą. 7. Zakres przetwarzania danych osobowych: W związku z uczestnictwem w Programie możemy przetwarzać następujące dane Klientów Programu: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny. W ramach Aplikacji możemy przetwarzać również dane o lokalizacji Klienta w celu skorzystania przez niego z nawigacji do Punktu Handlowego, dane te nie są jednak przez nas dalej w żadnym zakresie gromadzone. 8. Profilowanie: W celu skierowania do Klienta Programu Lojalnościowego spersonalizowanych Benefitów lub działań marketingowych jego dane mogą podlegać profilowaniu, polegającemu na analizie preferencji Klienta Programu Lojalnościowego, tak aby najlepiej dopasować Benefit lub działanie marketingowe do zainteresowań Klienta Programu Lojalnościowego. Preferencje te badamy na podstawie otrzymanych od Klienta Programu Lojalnościowego danych takich jak np. historia zakupów, czy skorzystanie z określonych usług. Profilowanie określone powyżej nie powoduje negatywnych konsekwencji dla Klienta Programu Lojalnościowego. Profilowanie to jest niezbędne do wykonania łączącej nas umowy w zakresie umożliwienia Ci uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, w tym w zakresie przyznawania Benefitów. 9. Klient Programu Lojalnościowego może wyrazić zgodę na nagrywanie przez Organizatora Programu Lojalnościowego rozmów telefonicznych prowadzonych z Klientem Programu Lojalnościowego przez Infolinię, co umożliwi nam kontrolę standardów prowadzonych rozmów z Klientami. 10. Okres przetwarzania: Dane Klienta Programu Lojalnościowego przetwarzane będą zawsze przez okres jego uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Dane Klienta Programu Lojalnościowego mogą być także przetwarzane po wygaśnięciu jego członkostwa, jeżeli jest to konieczne z uwagi na ciążący na Operatorze Programu Lojalnościowego obowiązek prawny (przechowywanie dokumentacji rachunkowej) lub uzasadniony interes rozumiany jako zabezpieczenie praw i roszczeń (do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń Klienta Programu Lojalnościowego). 11. Odbiorcy danych osobowych: Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator (Organizator Programu Lojalnościowego) może przekazać przetwarzane dane osobowe podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Organizatora Programu Lojalnościowego, tj. w szczególności podmiotom świadczącym usługi prawne, księgowe, podatkowe, jak również dostawcy usług IT w zakresie hostingu danych oraz usług poczty służbowej, agencjom marketingowym lub innym podwykonawcom. 12. Zgodnie z obowiązującym prawem Administrator może nadto przekazać powierzone dane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 13. Z uwagi na globalny zasięg marki NEW BALANCE niektóre Twoje dane osobowe mogą być przekazywane przez Administratora podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub w krajach, które zdaniem Komisji Europejskiej nie zapewniają właściwego poziomu ochrony danych osobowych. Przekazywanie danych określone w zdaniu poprzedzającym następować może na rzecz podmiotów wchodzących w skład światowej grupy marki New Balance albo podwykonawców usług Organizatora Programu Lojalnościowego. 14. W przypadku przekazania danych podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub w krajach, które zdaniem Komisji Europejskiej nie zapewniają właściwego poziomu ochrony danych osobowych, przekazanie danych następuje na podstawie zawartej przez Administratora umowy obejmującej Standardowe Klauzule Umowne Unii Europejskiej zapewniających zachowanie standardów bezpieczeństwa oraz zasad odpowiedzialności za przetwarzanie danych. 15. Uprawnienia Klienta: Kierując odpowiedni wniosek na adres Administratora, w każdej chwili możesz uzyskać kopię Twoich danych osobowych podlegających przekazaniu do państwa trzeciego. 16. Jako Klient Programu Lojalnościowego masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw, w tym prawa do: a) uzyskania wyczerpującej informacji, czy Organizator Programu Lojalnościowego posiada zbiór Twoich danych, oraz do ustalenia administratora tego zbioru, adresu jego siedziby i pełnej nazwy; b) uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; c) uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane Ciebie dotyczące oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych; d) uzyskania informacji o źródle, z którego pochodzą dane Ciebie dotyczące, chyba że administrator danych jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy informacji niejawnych lub zachowania tajemnicy zawodowej; e) uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane; f) żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane; g) wniesienia żądania zaprzestania przetwarzania danych. 17. Klient Programu Lojalnościowego zawsze posiada uprawnienie do zgłoszenia sprzeciwu wobec zachodzących procesów przetwarzania danych oraz skierowania skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 18. Ciasteczka: Organizator Programu Lojalnościowego w ramach Serwisu wykorzystuje pliki typu Cookies (Ciasteczka) w celu zapewnienia Klientom Programu Lojalnościowego pełnej informacji o Programie Lojalnościowym oraz ułatwienia korzystania z jego funkcjonalności. Dzięki temu, po zalogowaniu się do Konta Klienta Programu Lojalnościowego, utrzymywana jest sesja, co pozwala na uniknięcie konieczności wpisywania hasła na każdej podstronie serwisu Sklepu Internetowego. Ponadto Klient Programu Lojalnościowego otrzymuje informacje o zakupach, znajdujących się w jego „Koszyku”. Cookies są również wykorzystywane przez Organizatora Programu Lojalnościowego do dostosowania serwisu Sklepu Internetowego do potrzeb Klientów oraz tworzenia statystyk oglądalności Serwisu. Klient Programu Lojalnościowego ma prawo nie zgodzić się na wykorzystywanie Cookies przez Organizatora Programu Lojalnościowego, ale w takim przypadku, niektóre funkcje Sklepu Internetowego mogą być dla niego niedostępne. Zgodę tę Klient Programu Lojalnościowego w każdej chwili może wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki Internetowej lub poprzez skontaktowanie się z Organizatorem Programu Lojalnościowego. 19. Zmiana Polityki: Administrator zastrzega sobie prawo zmiany Polityki w przyszłości – może to nastąpić z ważnych powodów, m.in. takich jak zmiany obowiązujących przepisów, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, prawa telekomunikacyjnego, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz regulujących prawa konsumentów, wpływające na prawa i obowiązki Organizatora Programu Lojalnościowego lub prawa i obowiązki Klienta Programu Lojalnościowego, a także w związku z rozwojem funkcjonalności lub usług elektronicznych podyktowanych postępem technologii internetowej, w tym stosowania/wdrażania nowych rozwiązań technologicznych lub technicznych, mających wpływ na zakres Polityki. 20. W przypadku wprowadzenia zmian, zaktualizowana Polityka prywatności każdorazowo zostanie umieszczona w Serwisie oraz Aplikacji.